Program dag 1 - onsdag d. 15. november
Section outline
-
Tid
Emne
09.00 – 10.00 Ankomst, registrering og morgenkaffe
Foyer
10.00 – 10.15
Velkomst og indlæg ved Generalmajor Flemming Mathiasen, chef for Forsvarsakademiet
Centersal
10.15 – 10.45
Rammesætning og praktisk information
Centersal
10.45 – 11.45
Rundtur hos udstillere
Foyer
11.45 – 12.00
Præsentation af nominerede til Forsvarets Uddannelsespris 2023
Centersal
12.00 – 13.00
12.00 – 12.45Frokost - PRAKTIKERSPOR
Frokost - CHEFSPORSal A
Praktikerspor
Praktikersporet består af fire forskellige spor: AI, Gamification & Spilbaseret Læring, VR og Simulation. Hvert spor består af tre oplæg og en afsluttende opsamling. Der kan vælges frit mellem oplæggene på sporene, og det vil være muligt at skifte spor undervejs. Hvert oplæg tager én time med efterfølgende 15 minutters pause.
Hvert spor er faciliteret af to medarbejdere fra Forsvarsakademiets Uddannelsescenter.
Herunder kan du se indholdet i de fire spor. Klik på titlerne for at læse mere om de enkelte oplæg.
Tid Spor: Artificial Intelligence (AI)
Lokale: 15/1613.00 – 14.00
Intelligent Undervisning: Når menneske og maskine mødes i klasselokalet
14.00 – 14.30
Pause
14.30 – 15.30
15.30 – 15.45
Pause
15.45 – 17.00
17.00 – 17.30
Opsamling
Tid Spor: Gamification og spilbaseret læring
Lokale: Vingsal 113.00 – 14.00
14.00 – 14.30
Pause
14.30 – 15.30
Spil og Gamification i uddannelsen – Fra idé til virkelighed
15.30 – 15.45
Pause
15.45 – 16.45
16.45 – 17.00
Pause
17.00 – 17.30
Opsamling
Tid Spor: Virtual Reality (VR)
Lokale: Vingsal 213.00 – 14.00
14.00 – 14.30
Pause
14.30 – 15.30
15.30 – 15.45
Pause
15.45 – 16.45
16.45 – 17.00
Pause
17.00 – 17.30
Opsamling
Tid Spor: Simulation
Lokale Vingsal 313.00 – 14.00
14.00 – 14.30
Pause
14.30 – 15.30
15.30 – 15.45
Pause
15.45 – 16.45
16.45 – 17.00
Pause
17.00 – 17.30
Opsamling
ChefsporTid
Emne
12.45 – 14.15
Tema: Professionsdannelse (klik på titlen for at læse mere)
Oplæg og panel
Lokale 17/18
14.15 – 14.30
Pause 14.30 – 17.30
Praktikerspor
Alle inviteres til at deltage i praktikersporet med oplæg inden for AI, Gamification og Spilbaseret Læring, Virtual Reality og Simulation.Aftenaktiviteter
Tid
Emne
17.00 – 18.00
Udstillere, netværk, træning
18.00 – 19.00 Middag
Restaurant
19.00 – 21.00
Oplæg ved Tommy Krabbe efterfulgt af Q&A
Centersal
21.00 –
Netværk og social aktivitet
Bar